
Dekoder lokomotywy Nano PD05A-0
Cena regularna:
towar niedostępny


Opis
Cechy i funkcje produktu
- Do opcjonalnej pracy z systemami cyfrowymi zgodnie z SelecTRIX 1 i 2 lub zgodnie z formatem DCC
- W trybie cyfrowym używany jest ostatnio zaprogramowany system (nie jest on automatycznie przełączany!)
- SelecTRIX 1 31 prędkości, 100 adresów
- SelecTRIX 2 127 prędkości, 10 000 adresów, 16 dodatkowych funkcji
- Krótkie adresy DCC (1-127), długie adresy (0001-9999), z prędkościami 14, 28, 126
- Sterowanie obciążeniem najnowszej generacji, co skutkuje szczególnie miękkim sterowaniem
- Różne warianty sterowania dla optymalnego dopasowania do silnika
- Wewnętrzne 127 prędkości
- Regulowana częstotliwość silnika (16 kHz, 32 kHz)
- Blokowa praca liniowa za pomocą prostych diod w trybie cyfrowym
- Ściemnialne strumienie świetlne
- Manewrowania
- Połączenia silnika, światła i szyny mogą być wymieniane elektronicznie
- Wszystkie wyjścia funkcyjne można dowolnie programować
- Zabezpieczenie temperaturowe
- Funkcja resetowania dla DCC i SX2
- Możliwość aktualizacji dekodera
Aktualizacja (pobranie oprogramowania układowego z Internetu jest bezpłatne) jest możliwa w stanie zainstalowanym dekodera na torze (nie ma potrzeby otwierania pojazdu) i odbywa się za pośrednictwem cyfrowego centrum sterowania FCC lub programatora. Jeśli nie będzie dostępny odpowiedni sprzęt, Doehler & Haass zapewni programistę na wypożyczenie.
Dekoder lokomotywy PD05A nano obsługuje hamowanie asymetrycznym napięciem cyfrowym (cztery diody szeregowo i jedna dioda antyrównoległa), wolną prędkością (z odpowiednimi modułami hamulcowymi) oraz komunikacją dwukierunkową (sprzężenie zwrotne adresu lokomotywy w trybie DCC, RailCom®).
Dekoder lokomotywy PD05A nano nie obsługuje pracy analogowej. Dekoder lokomotywy PD05A nano nie obsługuje programowania SX1. Skonfiguruj działanie SX1 za pomocą programowania parametrów SX2.
UWAGA! Towar na zamówienie, czas oczekiwania ok. 14 dni.
Dekoder lokomotywy Nano 0,5 A
Tryb pracy SX1, SX2, DCC | |
Wymiary [mm] | 5,2 * 8,0 * 2,5 |
Całkowita nośność | 0,5 A |
Max. prąd silnika | 0,5 A |
Max. napięcie przesuwu | 30 V |
LV, LR (z możliwością ściemniania) | 150 mA każdy |