Modelarstwo Bogusław Oczoś
36-016 Chmielnik 352
Bank Pekao S.A.
KOD BIC/SWIFT: PKOPPLPW
PLN - PL86 1240 2614 1111 0010 9384 9028
EUR - PL53 1240 2614 1978 0011 3670 8790
CZK - PL54 1240 2614 1213 0011 3670 8804
W tytule przelewu wpisać nr zamówienia.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji - POBIERZ
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu (paragonu lub faktury).
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
"Modelarstwo" Bogusław Oczoś
Chmielnik, 352
Chmielnik, 352
36-016 Chmielnik
lub do paczkomatu Inpost:
Paczkomat CME01M, Chmielnik 277, Chmielnik 36-016
Przy Delikatesach Centrum - Parking po lewej stronie
tel. 795 823 601
e-mail: boguslaw.oczos@gmail.com
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu (POBIERZ) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
"Modelarstwo" Bogusław Oczoś
Chmielnik, 352
Chmielnik, 352
36-016 Chmielnik
lub do paczkomatu Inpost:
Paczkomat CME01M, Chmielnik 277, Chmielnik 36-016
Przy Delikatesach Centrum - Parking po lewej stronie
tel. 795 823 601
e-mail: boguslaw.oczos@gmail.com
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Koszty zwrotu ponosi kupujący.